Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

1. Termékeket rendeltem a webáruházról. Várhatóan mikor vehetem át / kapom meg őket?
A rendelésnél minden termék esetén kiírjuk a készletet és a várható beérkezési időt. Ezen információk alapján ki tudod számolni, hogy várhatóan mikor áll összes a csomagod. Amennyiben a várható időn belül nem sikerült beszereznünk valamilyen terméket, ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot. Minden termék beérkezését (átutalás esetén a pénz beérkezését) megvárjuk, majd ezt követően készítjük össze a csomagodat.

Üzletünkben történő személyes átvétel esetén a csomag átvételéről külön e-mailt küldünk. Ha még nem kaptál ilyen értesítőt, akkor ne indulj el! Kiszállítás esetén két értesítőt is küldünk: 1) Amikor átadjuk partnerünknek a csomagot kiszállítás céljából (e-mail) 2) Amikor megérkezik a csomagod - Futár partnerünk a kiszállítás reggelén (e-mail), Postapont és Pick Pack Pont partnerünk a csomag megérkezésekor (e-mail és sms) küld értesítőt.

2. Leadtam már a rendelésem, de szeretnék rajta módosítani. Mi a teendő ilyenkor?
A legcélravezetőbb, ha a lehető legrövidebb időn belül felhívod ügyfélszolgálatunkat. Kérésed alapján kollégáink szívesen elvégeznek bármilyen módosítást a rendeléseden, legyen az fizetési mód változtatás, további termékek vásárlása vagy meglévők törlése. Mindaddig tudunk módosítani a rendeléseden, amíg a csomagod el nem hagyja a raktárunkat. Munkaidőn kívül e-mailen tudsz elérni minket. A tárgy mezőben kérjük jelezd egyértelműen a módosítási szándékodat (pl. "rendelés módosítás").

3. Kinéztem termékeket az interneten. Meg kell rendelnem őket vagy a szegedi üzletben is megvásárolhatóak?
Webáruházunk kínálata bővebb, mint a üzletünké. Az üzletünkben a legnépszerűbb termékek kaphatóak. A webáruház kategória és termék oldalán feltüntetett készlet információk az üzletünk raktárkészletét mutatják. Ha a terméknél azt látod, hogy „Rendelhető”, akkor az adott termék nincs készleten, de beszerezzük a feltüntetett határidőn belül. Az „X darab raktáron” státuszú termékeket megvásárolhatod budapesti üzletünkben. A készlet adataink folyamatosan frissülnek.

4. Vásárolnék az üzletben, vagy személyesen átvenném az előre megrendelt termékeket. Hol és mikor tehetem ezt meg?
Szegeden lévő üzletünk nyitvatartására és elhelyezkedésére vonatkozó információk az oldal alján megtalálhatóak!

5. A termékek ára az üzletben megegyezik a webáruházban található árral?
Nem minden esetben, kérünk, hogy pontosabb információkért írj az ügyfélszolgálatnak!

6. Hol tudom megjelölni, hogy a csomagom melyik Pick Pack Pontra vagy Postapontra érkezzen? Ez hogyan függ össze a szállítási címmel?
A pénztár oldal 3. lépésénél (szállítási mód) tudod a hozzád legközelebb lévő átvételi pontot kiválasztani egy térképes illetve listás kereső segítségével. Fontos, hogy a 2. lépésben (adatok) megadott szállítási névnél szereplő személy fogja tudni átvenni a csomagot. Ha ez nem te leszel, akkor annak a nevét írd be a SZÁLLÍTÁSI NÉV mezőbe, aki a csomagot át fogja venni. A szállítási adatoknál a néven kívül mindegy, hogy mit adsz meg, mivel ezt csak a futáros szállítás esetén vesszük figyelembe. Pick Pack Pont és Postapont esetén ugyanis maga a szállítási cím az általad megadott ávételi pont lesz.

7. Előre szeretnék fizetni, de mi lesz akkor, ha valamelyik rendelt terméket mégsem tudjátok beszerezni?

E miatt nem kell aggódnod, mivel ilyen esetben azonnal visszafizetjük neked a hiányzó termékek árát. A csomagodban megtalálod majd egy külön borítékban a kompenzációs összeget vagy komplett rendelés lemondás esetén visszautaljuk egy általad megadott bankszámla számra.

8. Tudok-e a Pick Pack Pontoknál vagy a Postapontoknál Mr. Bio termékeket vásárolni?
Sajnos nem! A Pick Pack Pontok és Postapontok csupán átvételi helyek. A termékeket mi küldjük ki szállító partnerünkön keresztül az átvételi pontokra. Vásárolni a szegedi üzletünkben tudsz.

9. Csak interneten keresztül lehet rendelni?
Ügyfélszolgálatunk telefonon és e-mailen is fogad rendeléseket. A készleten lévő termékek pedig megvásárolhatóak személyesen szegedi üzletünkben.

10. Hiánytalanul megkaptam a termékeket, de valamelyik nem tetszik. Mi ilyenkor a teendő?
Ha kiszállítást kértél, akkor a csomag átvétele után 30 napon belül visszaküldheted a termékeket a  garanciális feltételek alapján. További tudnivalókat a vásárlási feltételeink elállás fejezetében találsz.

11. Átvettem a termékeket, de nem azt kaptam, amit rendeltem vagy szállítás közben megsérült valamelyik termék. Mi ilyenkor a teendő?
Első körben kérjük, ellenőrizd le a rendelés feladása után küldött visszaigazoló e-mailünket. Amennyiben ehhez képest eltérést tapasztalsz, akkor minél hamarabb vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Hogy legyen írásos nyoma a bejelentésednek, kérjük írd le mi hiányzik / miből kaptál mást / mi sérült a rendelésből. A kialakult helyzetet a lehető leghamarabb korrigálni fogjuk, és felvesszük veled a kapcsolatot.

12. Hol tudom a hűségpontjaimat vagy a kuponomat beváltani?
A beváltásra a pénztár oldalon van lehetőséged. Hűségpontjaidat a 4. lépésnél (fizetési mód) válthatod be egy csúszka segítségével. A kuponodat pedig a jobb oldali sávban található KUPON BEVÁLTÁS dobozban adhatod meg. Ha a kupon feltételeit teljesíted, akkor a webáruház levonja a kupon összesét a rendelésed értékéből.